Amirra Najihah







+
+

sweetnya .atototoo :D
Wednesday, November 9, 2011 | 11:36 AM | 2 comment

assalamualaikum .aha ! tajuk agak gedik kan ? wekk ! biala .haha .okayh ,dah lama dah nak post ney .di sebabkan supermanboo baru ja hantar gambar raya aidiladha dia .so ,baru lah updated .mwehehe .pelik gak ,sebab dia tanya baju warna purple ada ke tak .haha .nak warna sama konon .

baru lah sweet .kahkahkahh ! takpe takpe ,haha .my face likka blurry person .haha .takda feeling ja nak snap photo .so ,jadi lah macam tu .haha .takpe lah ,asalkan ada muka dan baju kurung purple .haha ;D eh ,gamba supermanboo edit semua lawa-2 .ce tengok photo yg saya edit .semua kelaut .haha .kbye

okayh ,the next photo is mickey .aww~ tengok lah baju kita .mickey kan sayang ? tp mickey awak lagi comel .mickey saya hitam putih je .haha .takpe takpe .yg penting mickey .tralala :D haha .jangan komen pape ! saya tahu saya gemok .brr .gemok gemok pun ada orang sayang kan ? mwehehe :D













ǝıuɐp pɐɯɯɐɥnɯ ʞıu ɥɐɥıɾɐu ɐɹɹıɯɐ ɹnu


♥ Older | Newer ❥