Amirra Najihah







+
+

abc :/
Tuesday, February 14, 2012 | 12:59 AM | 0 comment


assalamualaikum ,kayy .title merepek .haha .forget it ,and lupa nak cerita something oh .apakah ? tapi takboleh cerita sangat lah .eh ? sebenarnya kan ,aku sakit taw ? dari last year lagi .takda sapa pun tahu .yang tahu Fawwaz .haha .time dengan dia ,sakit aku datang gila gila .haha .gedik ? oh .kayy ,so ,tadi pergi jumpa ustaz .haha .kayy .ustaz tu bahaya -.-'

bahaya apa ? bukan dia makan orang .dia boleh tahu semua benda lah .alahaii .satu rahsia terbongkar depan ibu .haha *blushing .mwehehe .kayy ,dah pukul berapa ney .i tak boleh tidur :( btw ,i miss you so much Abg Handsome .hari ney dia moody .and boleh kira berapa je text dia .sorry ,malas nak pujuk .tapi i rasa sakit Abg Handsome lagi teruk .berkaitan ? haha .dia tak bagi tahu .tapi i tahu .tulah ,i ada sixthsense .haha .

sayangg ,saya nak jaga awak selagi saya hidup .taw ? :'( err .ya Allah ,jika penyakit itu memang benar hak aku .kau kuatkanlah hamba mu ini .Amin :) tapi ,aku taknak aku sakit cuti sekolah bulan tiga nanti .sebab bulan tiga nanti ,aku maybe takda kat Malaysia .tapi ,tak confirm lagi .kalau jadi lah .insyaAllah :)


♥ Older | Newer ❥