Amirra Najihah







+
+

saya talam dua muka :D
Monday, February 13, 2012 | 11:46 PM | 0 comment

assalamualaikum ,ehemm .dah lama tak update blog kan ? haha .busy lah ,malas pun ada .kayy ,ada hot story .pasal besties i .haha .besties kah ? kayy ,jijik .but ,this is conversation between me and Afrina .haha .baca dari kiri ke kanan .tak pun tengok masa .saja nak printscreen .

haha .kayy ,actually .benda ney dah lama dah pun .sabar ja .and abby aka Afrina tak tahan dah kan .so ,dia text pagi tadi .around 8 o'clock .err .terkejut gak ,tapi ini conversation malam ney .haha .rasa kecewa pun ada dapat kawan macam tu ,dari sekolah rendah kan weyh .watta hell is that ?

*taktahan* sebab aku gemuk kah ? sebab aku taklawa ? oh .ingat kau lawa ? meh lawan sapa lagi putih lah .kau confirm kalah :p aku tahu kau pakai blackberry .tapi tolong jangan acah acah kaya .rumah kau dua tingkat ? itu belum tentu kaya lagi .kayy ? lama dah aku sabar dengan kau .kau tahu tak ? and bukan aku sorang ja yang rasa .and Ekin lagi rasa benda ney .kau tahu ? tolong lah .kitorang nampak kau over berlagak since kau pakai blackberry .

haha .kalau kitorang tak pakai blackberry tak boleh kawan lah ? haha .fakkap ! sorry to sayy kayy ? kau belakon extra dalam Pelangi Kasih ,sikit pun aku tak heran lah .and ,fyi .aku sikit pun tak batak nak kawan dengan kau .and aku banyak menyesal kawan dengan kau .haha .lupa daratan ? ohyeah ,

kau tolong jangan bajet kau bagus taw ? jijik kayy ? and sorry .aku tak anggap kau kawan aku dah .kau boleh pergi mampus dengan member kaya kau yang pakai blackberry tu .haha .orang lain pakai blackberry gak ,takda ah belagak macam kau .tapi kau ? nauzubillah .haha .

hope kau baca blog aku kayy Shahidah Yahya :)


♥ Older | Newer ❥