Amirra Najihah







+
+

5 months .iloveyoubaby :)
Thursday, March 1, 2012 | 9:56 AM | 0 comment

assalammualaikum .hari ney i bangun awal lah ! dari pukul lima pagi ,untill  now tak tidur tidur balik .hebat kan ? lepas sahur tadi ,terus online .haha .then baca novel jap .tapi sekarang i mengantuk lah .haha .takda lah ,btw ,saje je tak tido .sebab nak wish goodmorning dekat momok i tu .haha .momok ? dah lama tak guna perkataan tu .haha :p tapi dia takgemuk ,kenapa i panggil momok ? haha

kayy ,tengok photo atas tu ,sweet kan ? haha .macam tu lah i dengan momok  i .haha .takda sape boleh ganti dia tahu .faham tak ? haha :p and you bib*tch ,don't you ever think you can seduce my boy again .godaii kayy ? haha .semua sebab kau tau ? gatal sangat nak dekat pakwe orang .nahh ! ustaz Azhar Idrus kata ,merampas kekasih orang ,hukumnya haram sebab diibaratkan seperti merampas tunang orang .haha .kan dah kena ceramah :)

okayy ,genap dah limaa bulan i bergelar bintang hati dia .haha .kecoh ? eh ,suka hati lah .takganggu you pun .kan ? kayy diam ! :p haha .alahaii ,idoloveyou bulan .aww .haha .bila nak datang KL lagi haa ? nak jumpaaa ,haha .btw ,dia cakap i dah berubah .haha .apakah ? :O haha .berubah lah ,dulu garang ,sekarang tak dah .and terlebih manja .haha .kayy ,itu suka .ehemm .lastwords ,iwannamarryyou ! haha :p


♥ Older | Newer ❥