Amirra Najihah







+
+

jangan berharap .tapi ,please :)
Monday, March 12, 2012 | 11:37 PM | 0 comment

assalamualaikum .alahaii .lama tak update .tadaa ! bw ,cakap dengan dia tadi .nak tidur dah .tapi takngantuk .sebab i buat something tadi .ya Allah ,sedang menghitung hari untuk dua perkara penting .lagi sepuluh hari result spm keluar .ya Allah ,aku redha dengan ketentuanMu .itu yang aku mampu ,dan aku telah usaha .dan semoga keputusan aku menggembirakan parents aku .sebab pmr dulu result takberapa nak gempak :)

okay ,next ! bulan empat nanti ,i ajak ibu pergi satu tempat .and area tu dekat dengan rumah capital N .sayang ,kita nak jumpa awak .kita nak tarik hidung awak .haha .taktak ,nak jumpa depan depan je .haha .takut pun ada lah .mintak mintak lah jadi .sebab haritu awak datang KL ,kita taksempat jumpa awak .kita busy .and hope ,kita datang tempat awak ,awak ada taw :)

awak dah janji kan .wanna treat me likka princess .haha :p perasan jap .takkesah lah kan .yang penting ,time kita date ,awak akan jumpa ibu mertua awak .haha :p and sila tunaikan janji awak tu .tawtaw ,and sorry kalau kita buruk time dating nanti .sebab kita memang buruk pun .awak handosome .malu lah .haha .kayy ,stop it myra :D kita ingat nak lepak pantai je sebenarnya .agak agak boleh tak ?

orang cakap ,jangan terlalu mengharap .nanti mesti takjadi .so ,i tak terlalu mengharap pun .i just too excited .haha .apa jadi eh nanti ? haha .kayy ,goodnyte beyy :)


♥ Older | Newer ❥