Amirra Najihah







+
+

you mad ?
Tuesday, October 23, 2012 | 1:20 PM | 0 comment

you ,yes you :P
assalamualaikum .hello sayang sayang sekalian .maybe post ni banyak photo ,maybe lah kan .tapi photo yang atas ni bukan ditujukan untuk orang yang untuk post ni .haha .tapi sapa kesah kan ? this is mine .so ? haha .okayy ,dah lama orang tak cari pasal dengan I ouh .then semalam ada orang cari pasal .OMG ! takutnya .haha .semalam i've to go to Sogo and guess what .minah tu cakap ,mak dia pun pergi Sogo ,and dia nak suruh bagi flying kick dekat I ? haha Lawak Hambar .kayy ? motif ?

seriuosly ,takfaham .i didn't do anything .kayy ? nothing .thanks for put the blame on me .and just because of me you ask for break off ? lol .kelakar pun ada .kayy ? gua takpernah bhaii kacau hidup lu .tegur pun tak pernah .kay ? haha .jangan nak buat lawak bodoh sangat lah kan .tapi agak kesian jugak lah kan ? sorry ,idgaf .never .and apa apa jela .btw ,gua tak ingat sangat apa lu kutuk .but i'm curious* macam mana kan ,tengah ada boyfriend ni .means tengah couple ni .then boleh jatuh cinta dekat pakwe orang .

haha .nampak kebodohan disitu .sudah terang lagi bersuluh ,playgirl .oops ! ;p haha .takpe ,itu tak jadi masalah kan .hak sendiri .maybe lawa sangat sampai jadi player :p haha .its okay .lu boleh kutuk gua .apa apa je .sikit tak jejaskan hidup gua .and i call you jealous .haha .thanks for talk behind me ,wanna remind you ,you just at the behind me .sikit gua takpanas .gua akan dengar cakap beliau .haha .so lu boleh teruskan .i don't care .queck queck :D
click to enlarge ! 
and one more think .you said me gemuk macam anjing right ? haha .malas nak cakap banyak lah kan ? sikit je ni .gua gemuk pun gua tak kacau lu kan ? and gua gemuk pun bukan mintak duit apak lu makan :p and takpe lah gemuk pun ,asalkan lawa lah jugak .yang penting putih dari lu .haha .dari lu kurus ,hitam ,tak lawa ? haha .ops :p you mad ? .trolldance. gua takkan menyalak macam singa betina selagi lu tak kacau gua ,kayy ? lu tanya sapa yang kenal gua ,kayy ? lu pun boleh tanya beliau ,beliau lagi kenal gua ,setahun lebih bhaii dia dengan gua ,tak cukup ? tanya abang dia ! ;p

bijj please .sit back ? gua malas nak gaduh dengan budak sekolah .baru pmr weyh ,sorry .not my type :D dulu bestfriend lu cari pasal .haha .and 31dec11 ,bestfriend lu mengaku bestfriend lu yang punca semua tu .and now ,i hope karma will hit you back .as same as your bestfriend .kayy ? and maybe ,dah cukup sampai  sini saja .and ,photo yang selain tu ,lu boleh baca .fikir baik-2 .kayy ?


click to enlarge :p
penat lah ,cukup la sampai sini kayy ? btw ,status gua sampai sekarang single ,kayy ? dan lu tak payah nak bawak mulut sangat macam malam tadi .dan lu boleh pergi mampus ,haha *evil laugh :)



♥ Older | Newer ❥