Amirra Najihah







+
+

Fake A Smile :')
Saturday, December 1, 2012 | 2:11 PM | 0 comment

assalamualaikum .yehhu ! dah December .aww aww .1st day of december .okayy .lately ni aku selalu sakit .please la .sick of this .dah 2 3 hari skip class .idk why .dah tahu sakit ,lepak sampai pagi pagi buta .last two days ,lepak lepak .sebab not in mood .and sejak i rapat dengan budak budak laki yang selalu lepak bawah ni .terjebak la .haha .tapi gua suka lepak dengan diorang .lagipun lepak sekali dekat abah .haha .gua dah ada abah dekat sini .kot laa .tapi lidah janggal nak panggil abah macam Abby ,Yona and Mey panggil .queck queck :p

cehh .abah lah sangat kan .haha .dia selalu lah cakap abah abah .haha .and dia meniaga burger kat sini .gua taktahu macam mana boleh rapat .and dia yang jaga gua kat sini .sebab dia kenal dengan ibu dia pernah cakap ,yang dia akan tengok tengok kan aku kat sini .and sejak aku sakit lately ni ,dia je layan kerenah gua .even dia kata gua mengada ngada ke apa .ada gua kesah ? haha .tapi dia kata gua manja akhir akhir ni .kelakar kan ? haha .tapi setiap malam kalau lepak ,mesti menangis :/ *maybe tanda dah sampai .haha :')

gua tak boleh lah lepak malam malam .tengok langit .sakit hati bhaii .forsure nanges .apahal ? haha .sebabnya takda sapa tahu pun .tapi bukan sebab tu je .lately ni selalu sakit sebab berembun kot .mak selalu marah kalau berembun .sebab mak tahu gua selalu mengadu sakit tu .mak cakap sebab tu lah .haha .and sejak stress haritu .macam macam benda gua buat kat sini .sapa tak stress kan .rokok apa semua dah rasa .haha .rasa dah mkin teruk dah hidup gua ni .semua pasal si mangkuk ayun tu .

tapi aku tak kesah pun .lantak kau lah nak buat apa dekat hidup aku .satu je gua nak lu tahu ,lu dah yakin boleh bahagia dunia akhirat ,lu boleh buat apa je lu nak .satu je gua nak ingatkan lu ,indah cuma seketika .haha .takpe ,i'm okay .i won't bother you .aku lagi suka hidup macam ni .takpayah fikir pape .malam je enjoy sampai pagi ,haha :D whatever lah kann .hidup aku ,takpayah nak acah acah amek berat weyh .and aku ingat janji kau .dan kesimpulan yang aku boleh buat kann .berdasarkan selama perkenalan kita ni lah kannnnn .you're liar .just shut up your bloodyhell mouth .karma will hit you back .more than what you've done to me :)

ehh ,malas nak cerita apa lah .tak guna nak cakap apa dah .yang gua tahu ,gua nak jumpa abe condo gua nanti .haha .lepastu next two weeks ,jumpa Fawwaz pula .lama tak jumpa .ehh .btw ,rasa rasa macam dah terkeluar tajuk je ni .haha .takpe lah .takkisah pun .sebab gua pun saje saje je nak cerita ni .hahha :p okay lah .assalamualaikum .muah muah :*


♥ Older | Newer ❥