Amirra Najihah







+
+

such an annoying
Tuesday, March 26, 2013 | 12:17 PM | 0 comment


assalamualaikum ,selamat pagi kott .haha .pagi kan sekarang ni .okayy .nak bagi tahu ni .kepada awak awak yang suka jaga tepi kain saya lah kan .awak oh awakk .awak takda kerja lain ke eh ? sibuk mengumpat pasal orang .cakap orang berlagak bagai .haha .kenapa ? jealous eh ? saya rasa saya tak kacau awak kan awak jangan lah sibuk .boleh kan ? saya rasa kan ,mulut awak tu boleh jahit kott .kann ? nak saya tolong tak ? haha :P

awak cakap saya berlagak sebab asyik online je eh ? haha .kenapa awak ni .awak pun ada laptop kan ? jealous sebab saya punya lawa eh ? ke sebab bau kedai ? haha .jangan sibuk boleh kott .sebab saya ada lah dengar juga kannn *laptop boleh touch sreen berlagak gila .nak menunjuk .haha .bukan saya beli pakai duit awak pun .yang awak tak puas hati sangat kenapa ? kalau dah hobi suka cakap pasal orang lain ,tak boleh nak buad apa dah kan ?

dan ,suka hati saya lah kalau saya showoff sekali pun .bukan kacau hidup awak ,sikit pun tak kan ? .haha .jangan lupa berubah okay .muahh :*


♥ Older | Newer ❥